מגוון טיפולים אפשריים (רשימה חלקית) :

רייקי:
שיטת הטיפול ברייקי נעשית מרחוק דרך כפות הידיים, אשר מפחית את תחושת המתח, יוצר רגיעה, מגביר את המרץ והאנרגיה, מחזק יצירתיות ואופטימיות, תורם לחיזוק המערכת החיסונית, מונע מחלות , מרפא מחלות ומאיץ ריפוי טבעי והחלמה.
המטפל באמצעות רייקי משמש כצינור, דרכו מוזרמת אנרגיה לגוף המטופל, למקומות ה”מוחלשים” או ה”חסומים” בהם היא נדרשת.
 פרץ אנרגיה זה מביאה להרמוניה ולאיזון, הפותח חסימות שגרמו למחלות ולבעיות נפשיות ומשפר את התפקוד בכל הרבדים: הפיסי, הנפשי ועוד.
 
 
תדר ראשון:
מחדש איזון והרמוניה של כל איברי הגוף. פתיחת סתימות אנרגטיות והחזרת כוחות לגוף לצורך תפעול תקין. מיקוד והחזרה לתפקוד תקין של כל איבר בגוף, כולל איברים מרכזיים – לב, כבד, ריאות, כליות, לבלב, קיבה, ושאר איבריים. איזון לחץ דם ובעיות בכלי הדם ועוד. מעצים ומגדיל את השדה הביולוגי שלך התורם להגנה נוספת. משפר את החסינות שלך ואת ההתנגדות שלך למחלות. הוספת אנרגיות פעולה לגוף, תוספת כוחות להוציא לפועל דברים שלרוב “אין כוח לעשות”…
 
תדר שני:
ריפוי בנושאים: שיפור יכולת מינית לגבר ולאישה, מיניות, לידה, משפחה, הורות, נאמנות, פוריות, אימהות, רגישות, רומנטיקה, אינטראקציה עם חברים, יכולת ליהנות מחיים ותקשורת עם אנשים אחרים, לסביבה. משפר את העוררות המינית והאנרגיה המינית. עוזר למשוך פרטנרים מיניים הרמוניים. זה גורם לתחושות עזות ומשיכה מינית של המין השני אליכם. עוזר לסדר יחסי מין הרמוניים עם בן זוג והופך את מערכות אברי המין והגניקולוגיות לבריאות יותר. תורם להיפטר מאי פוריות. תורם להקמת משפחה, לשמור עליה, ליחסים הרמוניים במשפחה.
 
תדר שלישי:
מסיר חסימות כלכליות, ומודעות . מסיר חסמים, שמכוונות להרע לרווחתו החומרית של האדם. עוזר לחשוף זרמים אנרגטיים של כסף אל אדם ועוזר בצבירת כסף. תורם ליצירת עסק חזק ורווחי, להכפלת רווחים. תורם לייצור קריירה, לפיתוח עסקים, להשיג הצלחה. מונע לקיחת סיכונים פיננסיים, ומגן מפני תוקפנות של המתחרים.
 
תדר רביעי:
עובד על חיזוק אהבה, הרמוניה, שמחה, חושניות, אהדה של אנשים. תורם לשמירה על אהבה והרמוניה במערכות יחסים תורם למציאת ‘המחצית השנייה’ שלך. זה תורם לאכיפת האושר האישי (המשפחתי) שלך. משפר את הקשר עם בן / בת הזוג שלך ואנשים סביבך. הופך את האהבה לחזקה וקבועה יותר. משחזר מערכות יחסים בין בני הזוג ומחזיר אותם הביתה הופך את מצבך הפנימי להרמוני יותר. מסיר מתח, תוקפנות, ייסורים, דיכאון מבטל ויכוחים, ריבים, והתנצחויות בבית.
 
תדר חמישי:
מציאת וחיזוק של מימוש עצמי, יצירתיות, רהיטות, יחסי גומלין, תקשורת, חוכמה. אוכף ומשפר את האינטלקט חושף את הכישרונות והיכולות של האדם. תורם לזכות בפופולריות, הכרה, תהילה, הצלחה. משפר את התקשורת עם הסובבים לך. משפר את הזיכרון שלך ואת הפוטנציאל של המוח שלך.
 
תדר שישי:
משפר ומחדד את כישורי האינטואיציה ופעולה על פיה. משמש לפיתוח סקרנות מוחית וגישה למידע חדש. עוזר להשגת מידע אמין על כדור הארץ והחלל. עוזר לראות את העבר, ההווה והעתיד. עוזר לקבל את התשובות לשאלות אתגריות בחיים שלך שאת/ה מחפש תשובות.
 
תדר שביעי:
מייצר עבורך הגנה, נטרול של כוחות שליליים (עין רעה ו”איחולים” לא טובים מהסביבה), משפר ביטחון עצמי ורוגע. מגן עליך מפני אגרסיביות של אחרים כלפיך מגן עליך בזמן שאתה ישן, או במהלך המסעות האסטראליים. מגן ובטל “עין רעה” ומזיקים למיניהם. מציל את חייו של אדם במצבים מכריעים. שומר עליך מפני אויבים וניסיונות פגיעה.

שיתוף ב facebook
שתפו עם חברים בפייסבוק
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

לקבלת עדכונים על מידע חדש, הדרכות וטיפולים כדאי להירשם

לשלוח לך מייל כאשר יוצאת הדרכה חדשה או טפול חדש?