סדנאות מדיטציה - כוח הריפוי האישי שלכם

מדיטציות לריפוי אישי והשגת שלווה ורוגע. 3 מיני-סדנאות פרקטיות שמעבירות אליך את הידע והכוח. סדנאות קצרות ופרקטיות שמטרתן לתת ידע וטכניקות קלות להבנה ויישום של ריפוי וחיזוק אישי

Well Being for Well Doing

בתקופה כה מאתגרת של בעיות גלובליות בה כמעט הכול משתנה, וקשה להכלה, כאשר שינויים שגורמת המגיפה משפיעים על כולנו: רמות חרדה וסטרס, הקצב המהיר של עולם ההייטק גורמים באופן טבעי לכולם לאבד מהאנרגיה והחיוניות שלהם בעבודה והתוצאה: ירידה בתפוקה ומוטיבציה, ירידה במצב הרוח בשילוב עם יותר ימי מחלה.
באופן טבעי בעולם העסקי קיים הצורך להחזיר את העובד למסלול, לחזק אותו נפשית, מנטלית ופיזית. האתגר – אנו נוטים לעשות outsourcing כמעט לכל דבר: לשמחה ולאושר שלנו, לבריאות שלנו שאותה אנו מפקידים בידי נסיבות ובידי אנשים אחרים במקום להחזיר את השליטה על הבריאות והאושר שלנו לידינו.         
החדשות הטובות: זה בהישג יד של כל עובד בחברה והעלות קטנה ביחס להשקעות הקיימות בנושא. זה אומר שכל אחד יכול לקבל כלים שיתנו לו את הכוח והידע לבנות ולשמר את משאב האנרגיה שלו – אשר תוך זמן קצר יביא לשינוי לטובה בחיוניות, מוטיבציה ושמחת החיים של כל מי שמנצל את הידע שקיבל. 
הפתרון                                                                                 
3 סוגי מדיטציות קלות ללימוד וליישום שיכולות לתת את המענה לכל אלו: לחדש את האנרגיות של העובד, לייצר רגיעה ושלווה, ולעזור במיקוד ויציבות פנימית. מציע לכם 3 מיני-סדנאות שיכולות לתת מענה לאתגרים האלו כאשר היתרון בטווח הקצר והארוך הוא לארגון ולעובד יחדיו. העובד ישיג הורדת סטרס, שיפור בבריאות, חיוניות ומצב הרוח, אנרגיות חזקות חיוביות אשר ישפיעו ישירות לטובה על שיפור בביצועי העובד, השגת יעדים רצויים וירידה בימי מחלה                                                   
שורה תחתונה: חיסכון עלויות ושיפור ביצועי הארגון. מדיטציות רייקי לריפוי, 5 האלמנטים ו”החיוך הפנימי” נלמדות ב 3 מיני סדנאות בנות 2-3 שעות כל אחת.  המיני סדנאות מועברות במפגש פרונטלי או מרחוק.

לקבלת עדכונים על מידע חדש, הדרכות וטיפולים כדאי להירשם

לשלוח לך מייל כאשר יוצאת הדרכה חדשה או טפול חדש?