טכניקת ה"חיוך הפנימי" -ע"פ מנטק צ'יה (תורת הטאו)

הסוד של "החיוך הפנימי" - לפי מנטק צ'יה - מסטר בתורת הטאו הסיני

המורכבות של הבעיות הגלובליות יכולות להיות קשות לתפישה והכלה, כך שרוב האנשים פשוט מוותרים לנסות להבין את התמונה הכוללת של החיים. הראש שלנו מסוחרר מזרימת מידע אינסופית שמגיעה מכל כיוון: סמרטפונים, רשתות חברתיות, ערוצי חדשות, אתרי חדשות באינטרנט, עיתונים, כל ערוץ מדיה אפשרי. יש אתגר גדול לפלטר את המידע ולעכל את המידע בצורה מסויימת. דבר זה הפך לכמעט בלתי אפשרי כיוון שבלי לשים לב אנו מפרידים כיום בין המיינד לגוף שלנו.

אם הגוף שלנו בריא, הוא יוכל לעכל ולאזן בקלות את הסטרס של החיים המודרניים ואף לראות אותם כאתגר מעניין. אבל אנשים רבים מתעלמים מכל מכאניזם טבעי שמאזן בין הגוף למיינד. הם מנסים לעכל את העולם באמצעות המיינד, עם כל מיני קונספטים, תיאוריות, מחשבות, רצונות כמו ערימות ענקיות של מטענים נפשיים.

אנשים נוטים להתעלם מהעובדה שהגוף שלהם חייב לשאת את כל המטען הנפשי העודף הזה כ 24 שעות ביממה, ובאיזה שלב חייבים להיפטר מהמשקל העודף הזה. כל זה גורם לגוף תשישות תמידית, קבועה שגורמת לתוצאות כמו: התקפי לב, שבץ, מחלת עורקים, בעיות בכבד. את האשם לקריסת הגוף נוטים לראות בגוף חלש במקום במיינד שהוא נמצא בלחץ, חרדה מתמידה. אם כי היום כבר נוטים להבין את העובדה שמתח גדול, סטרס הנו הגורם הראשי לקריסת הגוף.

הוכחה לבורות שלנו על הקשר בין הגוף למיינד ניראה למעשה כבר בזאת שרובינו לא יודעים היכן ממוקמים האיברים שלנו בגוף. ועוד יודעים פחות על גודלם, ציבעם, והתפקיד שלהם בגוף. וגם אם מבחינה אינטלקטואלית אנו יודעים זאת, עדיין אין לנו את הניסיון וההתנסות המוחשית להרגיש את האיברים שלנו כי אנו מתעלמים מהמסרים העדינים שהם משדרים לנו כל הזמן.

למשל, אנו חושבים שאנו מרוצים כאשר המיינד מרוצה: המעיים שלנו רועשים מאכילת-יתר, הריאות שלנו ספוגות בעשן סידריות, הכליות בעבודת יתר עקב שתיית קפה מרובה, אבל – במיינד שלנו אנו מרוצים כי אכלנו ארוחה טובה, שתינו קפה משובח, עישנו סיגר יוקרתי. יש לנו חוסר תחושה, אפילו אטימות כלפי הרגשות של האיברים שלנו ובכך סותמים את מה שפוטנציאלית הנו הניסיון הגדול ביותר שיכול להיות לנו לגבי בריאות טובה.

אנחנו ממש לא אחראים כמו הבעלים של רכב יוקרה המבזבז את מיטב זמנו בשטיפה ועשיית פוליש לרכבו במטרה שהרכב ייקח אותו בדרכים עקלקלות וכביש רעוע. הוא מתעלם מהצורך לדאוג למים ברדיאטור, לדאוג להחלפת שמנים, תקינות הבלמים, מילוי דלק עם תוספים ועוד. וכאשר הוא נתקע בדרך עם הרכב, הוא מקלל, מתלונן שהוא אינו מכונאי, ואז מאשים את יצרן הרכב למרות שנאמר לו שהרכב חייב בתחזוקה נאותה.

אנחנו ממש כמו אותו בעל רכב היוקרה. אנו מוציאים את כל האנרגיה שלנו, וגם כסף כדי לדאוג לניראות שלנו בעיני אחרים, להראות שיש לנו דברים כאילו או אחרים, מעמד מסויים והישגיות, הכל לייצר אימג’ שלנו בעיני אחרים, כאשר – אנו מטרידים ומנצלים לרעה את עצמינו מבפנים ע”י אכילה לא מאוזנת, מרובה מידי או דיאטה חמורה, שתית אלכוהול, עישון כבד, והגרוע מכל – מונעים מעצמינו אהבה. ואז אנו בשוק כאשר מודיעים לנו שחטפנו מחלה כזו או אחרת, עד לקיצוניות שבהן.

לפני שנים רבות, בסין, גילו אנשי רפואה שהתמחו בשיטת הטאו דרך פשוטה לריפוי ותחזוקת הגוף, שמביאה לרוגע ואיזון וקראו לה “החיוך הפנימי”.

רוצים לדעת יותר? רוצים להכיר את הטכניקה של “החיוך הפנימי”? לשלוט בה כדי שתוכלו בקלות לשנות לטובה את בריאותכם ואיכות חייכם?

תוך 2 מיפגשים בני שעה אחת תוכלו לקבל את כל הידע הנידרש הכולל תרגול מעשי, כדי שתוכלו לשפר את איכות חייכם, להוריד סטרס ולהעלות את רמת האנרגיה והחיוניות שלכם.

צרו קשר או השאירו פרטים כדי שגם לכם יהיה הידע החשוב הזה.

טלפון/ווטסאפ: 054-2200918

אמייל: gilfainerhealing@gmail.com

 

מקורות: ספרו של מנטק צ’יה :

Awaken Healing Energy through the Tao

לקבלת עדכונים על מידע חדש, הדרכות וטיפולים כדאי להירשם

לשלוח לך מייל כאשר יוצאת הדרכה חדשה או טפול חדש?